פרסום בגוגל: צעדים ראשונים למתחילים

עולם הדיגיטל מציע למפרסמים מגוון כלים ואפשרויות, כאשר מערכת הפרסום של גוגל נחשבת לאחד הפתרונות היעילים ביותר ליצירת נוכחות וירטואלית מרשימה ולבניית נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך. כדי לפרסם בגוגל יש לבצע רישום בפלטפורמת הפרסום הנקראת גוגל אדס (Google Ads). הפרסום בגוגל מתאים לכל העסקים, לרבות עסקים קטנים עם תקציב פרסום מוגבל. 

קמפיין פרסום במנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הגולשים בישראל וברחבי העולם. כל אחד יכול לתכנן ולהקים קמפיין בגוגל, יחד עם זאת כדי להשיג את התוצאות הרצויות מומלץ לפנות למומחה פרסום בגוגל. מערכת הפרסום כוללת כלים רבים ושפע אפשרויות, הפרסום מבוסס על הקלקות או יצירת קשר טלפוני עם העסק, לכן כל עוד גולשים לא הקליקו או התקשרו לעסק לא משלמים על המודעה. 

מודעות הפרסום מופיעות במיקום מרכזי ואטרקטיבי בדף התוצאות של גוגל, המודעות ממוקמות בחלק העליון מעל התוצאות האורגניות. בגלל המיקום הבולט לעין גולשים רבים מקליקים על מודעות הפרסום השונות בגוגל, לחיצה על המודעה מעביר את הגולש לאתר של המפרסם או לדף נחיתה ייעודי.

צעדים ראשונים למפרסם המתחיל בגוגל

לפני שמתחילים לפרסם בגוגל חשוב לקבוע מטרות עסקיות. כדאי להגדיר מראש מטרה ברורה אחת כמו גידול במכירות, חשיפה לקהלי מטרה חדשים, שימור לקוחות, מסר שיווקי שרוצים להעביר, חיזוק המותג וכדומה. 

בשלב הבא יש להכין את הקרקע לפני הפרסום במנוע החיפוש, לכן חשוב להשקיע באתר תדמית או מכירות עם עיצוב ייחודי, תכנים איכותיים, תמונות באיכות גבוהה, מידע על העסק, מוצרים או שירותים וכדומה. לחלופין, אפשר לבנות דף נחיתה ייעודי לצורך הקמפיין, באמצעות דף הנחיתה אפשר לפרסם מוצר או שירות מסוים, להשיג לידים איכותיים, לחזק את המותג וליצור בידול מהמתחרים.

כעת הגיע הזמן לבצע רישום במערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדס. הרישום הוא הליך מהיר ופשוט, לאחריו אפשר לבחור את סוג הקמפיין (רשת החיפוש, רשת המדיה, וידאו, שופינג וכו’) המתאים ביותר ולבחור את יעד הקמפיין, למשל לידים, הגדלת מכירות, תנועה לאתר וכו’. בשלב הבא מערכת הפרסום דורשת מכם להגדיר שפה, מיקום ויש לקבוע תקציב מקסימלי. כמו כן, יש לאפיין את קהל היעד אליו מעוניינים להגיע על פי פרמטרים כגון: טווח גילים, מין, מיקום, שפה וכדומה.

לאחר אפיון סוג הקמפיין ומטרתו עליכם לבחור מילות מפתח רלוונטיות שיקושרו לקמפיין שלכם. זהו שלב קריטי ביצירת מודעות פרסום מאחר והגולשים ייראו את המודעות שלכם בהתאם לשאילתות שלהם ועל פי השימוש במילות המפתח. כעת יש להוסיף טקסט שיווקי למודעת הפרסום עם כותרות, אפשר להוסיף תמונה איכותית ויש לקבוע לאן יופנו הגולשים לאחר לחיצה על המודעה, כלומר לאתר או לדף נחיתה.

חשוב לציין כי פרסום בגוגל מתאים לרוב העסקים, אך כדי להשיג את התוצאות הרצויות מומלץ להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בפרסום בדיגיטל. 

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

seo

פרסום בגוגל: צעדים ראשונים למתחילים

עולם הדיגיטל מציע למפרסמים מגוון כלים ואפשרויות, כאשר מערכת הפרסום של גוגל נחשבת לאחד הפתרונות היעילים ביותר ליצירת נוכחות וירטואלית מרשימה ולבניית נכס דיגיטלי משמעותי

seo

4 טיפים לקידום אתרים אורגני

יש לכם אתר אינטרנט? הגיע הזמן לקדם אותו בגוגל ולהביא תנועה איכותית של גולשים רלוונטיים לשירותים ולמוצרים שלך. במאמר הזה הכנו לך מספר טיפים מנצחים

האם אתה רוצה לשפר את העסק שלך?

שחרר לנו שורה ושמור על קשר