קידום אתרים באמצעות תוכן

במובנים רבים, תוכן הוא אמצעי שיווק רב תכליתי שיכול לסייע לכל עסק בכל ענף. זה גם זול, קל ליצירה ומביא לתוצאות לטווח הארוך. כל אלה יתרונות חשובים, אך הערך האמיתי של קידום אתרים באמצעות תוכן הוא חשיבותו לשיווק דיגיטלי בכללותו. למעשה, קידום אתר באמצעות תוכן הוא כה חשוב שהוא הפך לחלק אינטגרלי מכל אסטרטגיית שיווק כיום.

במאמר הבא אסביר כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים אורגני באמצעות תוכן, כדי שתוכלו ליישם שיטה זו.

מהו תוכן?

תוכן הוא מונח כללי המשמש לתיאור כל סוג של אלמנט טקסטואלי, גרפי, וידאו או אינטראקטיבי באתר. תוכן נותן ערך לאתר על ידי מתן סיבה למשתמשים להיכנס אליו מלכתחילה. אם אתר הוא רק דף נחיתה – אף אחד לא ירצה להיכנס אליו וזה לא יועיל לעסק.

אך כאשר אתם ממלאים את האתר שלכם במידע על העסק שלכם, התעשייה בה אתם פועלים, העובדים שלכם ועוד, יש לכם הזדמנות לצבור לקוחות חדשים.

אם אתם עובדים בקמעונאות, תוכלו להרוויח את אותם לקוחות על ידי הפעלת פלטפורמת מכירות באתר שלכם. אם אתם עובדים בתעשייה מבוססת לידים, אתם מרוויחים לקוחות בכך שאנשים רבים ירצו לבקר באתר שלכם וליצור איתכם קשר.

מדוע התוכן כל כך חשוב?

בלי תוכן, באותה מידה יכולתם שלא יהיה ברשותכם אתר, כי אנשים לא היו מבקרים בו. ישנן שלוש סיבות עיקריות לכך שהתוכן חשוב. על ידי התבוננות בהן בנפרד, נוכל להבין טוב יותר את נושא התוכן באופן כללי ולמה הוא חשוב בתחום של קידום אתרים אורגני.

  1. התוכן מספק אינפורמציה לקהל שלכם

ראשית, התוכן מספר לקהל שלכם על העסק והתעשייה שלכם. הוא עונה על אותן שאלות בסיסיות שיש לרבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לדוגמה, לבנק מקומי עשוי להיות דף באתר שלו בשם "מהי משכנתא?" כדי לסייע לרוכשי דירות לראשונה להבין מה כרוך בתהליך הרכישה.

  1. מעלה את דירוג החיפוש בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. כתוצאה מכך, היא מקבלת יותר מ- 1 טריליון שאילתות מדי שנה ממשתמשים בכל רחבי העולם. עם מספר זה, אתם יכולים לסמוך על כך שמישהו באזור שלכם משתמש בגוגל כדי לחקור את הענף שלכם. יצירת תוכן ופרסום באתר שלכם זו הדרך הטובה ביותר להגיע לאותם לקוחות פוטנציאליים.

  1. תוכן מוביל לקישורים מאתרים אחרים

תוכן מביא אנשים לאתר שלכם, וזה גם החלק באתר שמביא קישורים מאתרים אחרים. קישורים הם גורם דירוג SEO מרכזי. כל קישור שמפנה לאתר שלכם מהווה הצבעת אמון בעיני גוגל, וככל שיש לכם יותר קישורים חיצוניים, כך האתר שלכם יעלה בדירוג. המשמעות היא שאם אתם רוכשים מספיק קישורים מאתרים אחרים, תוכלו ליצור דפי תוכן וכשתוסיפו אותם לאתר – הם יגיעו ישירות לעמוד הראשון.

  1. ניתן לשתף את התוכן ברשתות החברתיות

לא משנה איזה סוג עסק אתם מנהלים, תמיד יהיו לכם חשבונות מדיה חברתית. פייסבוק וטוויטר הן שתי המובילות העיקריות בתחום המדיה החברתית, אך ניתן להשתמש גם בלינקדאין, פינטרסט, טמבלר, אינסטגרם וטיק טוק. כל הרשתות החברתיות האלה יכולות לעזור לכם לקדם את התוכן מהאתר שלכם.

  1. תוכן מוביל להמרות

התוכן נמצא בסופו של דבר באתר שלכם כדי להביא לקוחות חדשים, ובכל פעם שאחד המבקרים שלכם נוקט פעולה לקראת הפיכתו ללקוח, מהלך זה נחשב כהמרה. המרות אלה הן שעוזרות לעסק שלכם לצמוח. לשתף את התוכן שלכם במקורות חיצוניים הוא השלב הראשון שמוביל להמרות.

קידום אתרים באמצעות תוכן

במובנים רבים, תוכן הוא אמצעי שיווק רב תכליתי שיכול לסייע לכל עסק בכל ענף. זה גם זול, קל ליצירה ומביא לתוצאות לטווח הארוך. כל אלה

Read More »

4 טיפים לקידום אתרים אורגני

יש לכם אתר אינטרנט? הגיע הזמן לקדם אותו בגוגל ולהביא תנועה איכותית של גולשים רלוונטיים לשירותים ולמוצרים שלך. במאמר הזה הכנו לך מספר טיפים מנצחים

Read More »

פרסום בגוגל: צעדים ראשונים למתחילים

עולם הדיגיטל מציע למפרסמים מגוון כלים ואפשרויות, כאשר מערכת הפרסום של גוגל נחשבת לאחד הפתרונות היעילים ביותר ליצירת נוכחות וירטואלית מרשימה ולבניית נכס דיגיטלי משמעותי

Read More »